۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۷

رییس کمیته علمی کنگره بین المللی علی ابن باقر (ع):

هیات علمی کنگره علی ابن باقر از اساتید داخل و خارج کشور تشکیل شد

هیات علمی کنگره علی ابن باقر از اساتید داخل و خارج کشور تشکیل شد

کاشان - رییس کمیته علمی کنگره بین المللی علی ابن باقر (ع) گفت: هیات علمی کنگره از اساتید و متخصصان داخل و خارج کشور تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر محمدحسین رجبی دوانی در مراسم افتتاحیه نخستین کنگره بین المللی علی ابن باقر (ع) با اشاره به اینکه برای برگزاری این کنگره زحمات زیادی کشیده شده است، اظهار داشت: جلسات مختلفی هم برای کمیته علمی گرفته شده است و این کمیته یکی از کمیته‌های اصلی کنگره است.

وی با اشاره به اینکه هیئت علمی کنگره از اساتید و متخصصان داخل و خارج کشور تشکیل شده است، ابراز داشت: طراحی پایگاه اینترنتی، و قسمت مدیریت مقالات از جمله اقدامات انجام شده است.

رئیس کمیته علمی نخستین کنگره بین المللی حضرت علی بن باقر (ع) تصریح کرد: برنامه ریزی های پیش نشست‌های کنگره هم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم برگزاری نشست هنری و معماری مراکز مذهبی با تمرکز بر معماری امامزاده حضرت علی بن باقر (ع) است، افزود: پیش نشست این مهم در قالب یک کنگره تخصصی در دانشگاه امام کاظم (ع) عراق انجام شده است.

رجبی دوانی با بیان اینکه احیا و بازنشر موارد و موضوعات علمی در حال انجام است، گفت: برخی دیگر از اقدامات علمی توسط متخصصان در حال پیگیری و تدوین است.

کد خبر 5990591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha